We tellen af...

22 juli 2016 - Zoetermeer, Nederland

Nog twee dagen en dan vertrekken we... Zondagochtend vliegen we in ruim 9u naar een compleet andere wereld: India. En we starten in Mumbai; de plaats waar we bijna tien jaar geleden van een gezin van vier in een gezin van vijf veranderden!
Vera nog maar acht jaar en Suze nog geen twee jaar! Op 20 november 2006 liepen we het kindertehuis BalAnand in en zagen we voor de eerste keer onze prachtige Pranoti. En nu gaan we terug, 9 jaar en 9 maanden later. Maandag 25 juli gaan wederom naar BalAnand... Spannend!!

​Donderdag 28 juli verlaten we Mumbai en vliegen naar Delhi om daar 16 dagen door de provincie Rajasthan te trekken. Maar nu... We tellen af en houden jullie graag op de hoogte...

Voor de sfeer en herinnering nog enkele foto's van weleer.

1. Thecla en Aad:
    Hoi Sandra, Frido, Vera, Pranoti en Suze,

Wij wensen jullie een fantastische vakantie in India toe. Wat zal het een mooie emotionele reis worden.

Geweldig om via die mooie foto's terug te kijken hoe 9 jaar en 9 maanden het gezin veranderde van 4 naar 5. Jullie mogen trots zijn op 3 van die mooie vrolijke meiden.

Zondag een goede vlucht toegewenst en uiteraard een fijne vakantie in India.

Liefs,
    Thecla en Aad
  2. Ria en Nico:
    Lieve San, Frido, Vera, Pranoti en Suze,
    Wij wensen jullie een mooie emotionele en ook ontspannende reis toe naar het mooie moederland van Pranoti.
    Geniet met volle teugen en schrijf mooie verhalen. Dan genieten wij met jullie mee!
    Goede vlucht!
    Liefs en kusjes!
    Mama & Papa c.q. Oma & Opa
  3. Coert Noordermeer:
    22 juli 2016
    May you live in interesting times! Veel plezier
  4. Josephine en Jeroen:
    24 juli 2016
    We zagen het al aan de foto's, geen van jullie vijven is ook maar een spat veranderd, wat blijft alles toch hetzelfde in NEGEN JAAR EN NEGEN MAANDEN!!!!!!! Peoples, wat wij maar willen zeggen, trio streepjes en roze mannentops, niks was te gek in "de zero's", maar wel dat jullie een hele mooie en lieve meid hebben opgenomen bijna 10 jaar geleden!! En te gek voor iedereen, en in het bijzonder voor Pranoti, om weer terug te gaan naar het land waar ome Jeroen ook een beetje van houdt.. Allereerst heel veel mooie gevoelens en vibes morgen in BalAnand, we zijn benieuwd naar de foto's en verhalen, en ook wij vergeten de thuiskomst NEGEN JAAR EN NEGEN MAANDEN geleden niet met de "vooraf instructie" om niet meteen/teveel/überhaupt te knuffelen met Pranoti, logisch, maar Pranoti zelf had lak aan deze 'rule' en dook meteen op schoot bij opa en ome Jeroen!! I liked, I like, we liked, we like!!
  5. Pierre en Loes:
    24 juli 2016
    Lieve Kraanentjes,
    Wat een geweldige reis gaan jullie maken. Zo bijzonder om samen terug te gaan naar de roots van jullie lieve Pranotti. Wij wensen jullie daar onvergetelijke weken en kijken nu al uit naar jullie reisverhalen.